katsomo.fi |
Ensimmäinen huomio keskittyi mainontaan. Ennen ohjelman alkamista katsoja pakotetaan katsomaan miltei 2 minuuttia mainoksia, ennen kuin itse ohjelma alkaa. Ohjelman aikana mainoksia ei kuitenkaan esitetä.
Ohjelman laatu oli keskinkertainen ja leikkaukset olivat lähes poikkeuksetta kehnosti tehty, täten "jatkuu" tunnarin äänen kuuli jokaisen tv:ssä esitetyn mainoskatkon kohdalla.
Miksi yritykset mainostavat Netti-tv:ssä? Ihmiset ovat suorastaan raivoissaan, kun ohjelmaa ennen pakotetaan katsomaan mainos. Tuotteesta tulee ainoastaan negatiivinen vaikutelma, sillä se pilaa suosikkiohjelman katsomisen.
Monet huomioivat netti-tv:ssä, spotifyssä tai internetsivuilla olevat erittäin häiritsevät mainokset siten, että he eivät osta kyseisiä tuotemerkkejä tai tuotteita. Mainostajankin kannattaa pyrkiä mainostamaan hienovaraisesti, sillä ärsyttävän mainoksen herättämä huomio ei aina ole pelkästään positiivista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Osallistu keskusteluun!